Vevőszolgálat

Hogyan segíthetnénk Önnek? Itt kaphat választ kérdéseire és elképzeléseire Ha nincs ötlete arra, hogyan lépjen tovább, akkor az ügy tisztázása érdekében vegye fel velünk a kapcsolatot!

  • Mi az a lezárási igazolás?

    A lezárási igazolás azt erősíti meg, hogy a kérdéses adósságot kiegyenlítették. Ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy minden követelés kifizetése megtörtént. Keressen minket bátran, ha bármivel kapcsolatban kérdései vannak!

  • Mit tartalmaz egy fizetési meghagyás?

    Egy vállalat vagy egy követelésbehajtó cég fizetési meghagyásért is folyamodhat a felé fennálló tartozás behajtásához. Ez azt jelenti, hogy az ügyet jogi úton fogják rendezni.

  • Mennyit kell még fizetnem?

    Vegye fel velünk a kapcsolatot, és együtt megvizsgálhatjuk a helyzetét.

  • Regisztrálták már a kifizetést?

    Általában 1-3 munkanapba telik, amíg megérkezik a befizetés. Fontos, hogy a határidő előtt pár nappal már elküldje az összeget azért, hogy az időben megérkezzen. A Swish ideális megoldás, mert a kifizetés regisztrálása azonnal megtörténik.

  • Mekkora az Önök felé fennálló teljes tartozásom?

    Vegye fel velünk a kapcsolatot, és együtt megvizsgálhatjuk a helyzetét. Telefonon vagy levélben is felveheti velünk a kapcsolatot.

  • Sok tartozásom van; milyen lehetőségeim vannak ebben az esetben?

    Bárkivel megtörténhet, nincs ezzel egyedül. Ha sok tartozást kell kiegyenlítenie, azt javasoljuk, minél hamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot. Közösen megpróbálunk olyan megoldást találni, amely Önnek és az adott helyzet szempontjából is a legmegfelelőbb.

Vegye fel a kapcsolatot velünk

behajtas@alektumgroup.hu

+36 (1)848 0233