Kapott hivatalos levelet tőlünk?

Tudunk segíteni önnek.

Ha fizetési felszólítást kapott tőlünk, az arra utalhat, hogy egyik számláját nem fizette be időre. Amikor fizetni szeretne, akkor a minden esetben az a legjobb, ha a tőlünk kapott levélben adott tájékoztatást követi, hogy fizetéseit megfelelően rendezni tudja.

Ha kérdései lennének, mindig készséggel válaszolunk, vegye fel velünk a kapcsolatot. Ha nem tud fizetni – minél előbb vegye fel velünk a kapcsolatot. Az, hogy nem tud fizetni, mindennapi helyzetnek tekinthető és Ön ezzel a problémával nincs egyedül. Ha nincs lehetősége a teljes tartozása visszafizetésére, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy közösen találjunk megoldást, pl. részletfizetési terv formájában.

Fizetni szeretnék

Különböző típusú fizetési módokat ajánlunk fel – ilyen pl. kártya vagy bankzsiró. A fizetési felszólító levélből megtudhatja, mit kell tennie, vagy jelentkezzen be az „Oldalam” weblapra.

Fizessen most

Nem tudok fizetni

Ha nem áll módjában tartozását rendezni, akkor fontos, hogy minél hamarabb meghallgassuk Önt, hátha közösen találunk megoldást.

Vevőszolgálat

Fizetésem nyilvántartásban szerepel

Ez általában 1-3 banki napot igényel, ennyi időn belül a befizetett összeg eljut hozzánk. Forduljon hozzánk meghallgatásra, vagy lépjen be az „Én oldalaim” weblapra, ha ellenőrizni kívánja befizetéseit.

Oldalam