Mindig azt javasoljuk, hogy elsőként forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Ha olyan kifogással kíván élni, amely valamilyen konkrét ügyet érint, például ha Ön bármilyen okból nem köteles fizetni, a lehető leghamarabb vegye fel a kapcsolatot a tőlünk kapott levélben megjelölt illetékes adminisztrátorral.
Ügyfélfelületünkön, a Oldalam rendszerben is kifogást emelhet a megjelenő követelések ellen.
Fontos, hogy tisztán, érthetően és részletesen írja le, mi történt, amikor panaszt tesz. Próbáljon annyira részletes lenni, amennyire csak lehet, és mindig adja meg az alábbi adatokat:
Minden panaszt speciális panaszkezelési irányelveink szerint kezelünk, tehát panaszát gyorsan és objektíven vizsgálja ki egy olyan pártatlan személy, aki a kezdetektől fogva nem volt az ügy részese. Amint a vizsgálat befejeződött, ismét felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Panasz továbbítása esetén Ön beleegyezik, hogy az Alektum Group AB kezelje az Ön által megadott személyes adatokat. A kérdéses adatok megegyeznek az ügyre vonatkozó adatokkal. Ezek az adatok kiadhatók az illető hitelezőknek és kormányhivataloknak, és hozzáadhatjuk őket folyamatban lévő ügyeinkhez. Ön jogosult évente egyszer, aláírt kérelem ellenében egy kivonatot kapni, amelyen tájékoztatjuk, hogy mely személyes adatait dolgozzuk fel. Ha az adataiban bármi eltérés található, konzultáljon velünk azok javításával kapcsolatban. Az Alektum Group AB felelős a személyes adatokért.