Ezt kell tennie

Mindig azt javasoljuk, hogy elsőként forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Ha olyan kifogással kíván élni, amely valamilyen konkrét ügyet érint, például ha Ön bármilyen okból nem köteles fizetni, a lehető leghamarabb vegye fel a kapcsolatot a tőlünk kapott levélben megjelölt illetékes adminisztrátorral.

Ügyfélfelületünkön, a Plan & Pay rendszerben is kifogást emelhet a megjelenő követelések ellen.

Fontos, hogy tisztán, érthetően és részletesen írja le, mi történt, amikor panaszt tesz. Próbáljon annyira részletes lenni, amennyire csak lehet, és mindig adja meg az alábbi adatokat:

  • Kapcsolattartói adatok (név, telefonszám és e-mail-cím)
  • Ügyszám és/vagy társadalombiztosítási szám (amennyiben a panasz egy velünk kapcsolatos ügyet érint)
  • Milyen okból emel kifogást?
  • Milyen hibát vétett Ön szerint az Alektum Group alkalmazottja?
  • Mikor történt az incidens, és hogyan vették fel egymással a kapcsolatot (levélben, telefonon, e-mailen)?

Mi történik?

Minden panaszt speciális panaszkezelési irányelveink szerint kezelünk, tehát panaszát gyorsan és objektíven vizsgálja ki egy olyan pártatlan személy, aki a kezdetektől fogva nem volt az ügy részese. Amint a vizsgálat befejeződött, ismét felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Személyes adatok

Panasz továbbítása esetén Ön beleegyezik, hogy az Alektum Group AB kezelje az Ön által megadott személyes adatokat. A kérdéses adatok megegyeznek az ügyre vonatkozó adatokkal. Ezek az adatok kiadhatók az illető hitelezőknek és kormányhivataloknak, és hozzáadhatjuk őket folyamatban lévő ügyeinkhez. Ön jogosult évente egyszer, aláírt kérelem ellenében egy kivonatot kapni, amelyen tájékoztatjuk, hogy mely személyes adatait dolgozzuk fel. Ha az adataiban bármi eltérés található, konzultáljon velünk azok javításával kapcsolatban. Az Alektum Group AB felelős a személyes adatokért.